Welcome to Dianka's world. Be nice here. Thank you! +Follow | Dashboard
Diary Of Dianka
Sherlock Holmes - Rumah Beratap Tiga
Saturday, July 16, 2016 Saturday, July 16, 2016 0 comments


"Pengusaha yang jujur tak pernah menyembunyikan alamat kantornya.."

"Saya tak perlu menjelaskan, Madame, karena saya percaya anda cukup cerdas untuk menyimpulkannya sendiri.."

"Saya bukan petugas hukum, tapi saya selalu menegakkan keadilan sejuh kemampuan saya. Ceritakan semuanya dan saya akan memutuskan apa yang sebaiknya saya lakukan.."


Sherlock Holmes

Labels: ,


A Little Note

Hello~ you're welcoming here. This is my official diary . All in this blog is mine. Blog consists of daily rants like what I do and what I like. Totally boring, so I'd suggest you click the 'x' at the top right corner of your screen

Profile
Stuff


Memories



Credits

This layout is best viewed in Chrome
Thanks to :

My Treasure

Buku
Cerpen
Islam
Desain
Kutipan
Motivasi
Manajemen
Untaian Kata
Catatan Pribadi